dilluns, 26 de novembre del 2012

Benvingut Ferran!!

Avui us ensenyo un altre encàrrec per a un nen que va nèixer fa poquets dies, en Ferran!

Es tracta d'aquest conjunt de bossa i samarreta...

La samarreta està pensada de cara a l'estiu, per això és de màniga curta i amb una talla més gran.

Amb els seus detallets corresponents...


L'aplicació de la samarreta és del llibre Curiosities & Mischief (Art to Heart); la Cristina em va dir el nom ja fa un temps arrel d'unes lletres que va aplicar i que em van agradar molt....així que, a la que el vaig trobar, el vaig comprar! Ja tenia ganes de fer-lo servir :). Gràcies Cristina!!


Detalls de la bosseta...


Esperem que hagi agradat! Moltes gràcies Maria José per confiar en mi!!!!!

Què passeu una molt bona setmana!! Jo estic ben enfeinada amb la fira que tenim ja a sobre, és aquest cap de setmana. A veure si puc anar enenyant cosetes!

Fins aviat!!


17 comentaris:

  1. Bona feina! de ben segur que els hi encanta.
    Que ve la fira!! quines ganes!!!
    Petons.

    ResponElimina
  2. Oooooh, Marta! Quin mussol tan rebonic! I les lletres de fusta per la bosseta... ooooohh, m'encanta! Quina sort té el ferran de coneixer-te! M'encanta tot el colorido, tot xulíssim! Felicitats!

    ResponElimina
  3. Segur que el Ferran estarà encantat amb aquest conjunt tan divertit.
    Bona setmana !!!!

    ResponElimina
  4. Hola,

    Un conjunt molt divertit i segur que el Ferran li agradarà te uns colors molts vius.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  5. Guapi quin encarrec mes bonic!
    M'encanten els mussols i l'aplicacio t'ha quedat de fabula!
    Ja m'imagino qued esaràs super enfeinada!
    Molta sort i espero veuret dijous!
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Quina cucada de conjunt! Com tot el que fas m'encanta!!!!

    ResponElimina
  7. Un conjunt precios!!. El detallet del botons es una cucada.

    un petonet.

    olga

    ResponElimina
  8. Una cucada la samarreta i la roba dels musols es encantadora.
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. T'ha quedat un conjunt molt xulo,la roba dels mussols és genial i l'aplicació del mussol a la samarreta súper divertida !!
    1 petó i que vagi molt bé la fira que fas ... ja ensenyaràs fotos que segur que serà un èxit !!

    ResponElimina
  10. Ohhhhhh Marta, trobo xulissim que hagis aplicat el mussol a la samarreta com la robeta de la bossa...m'encanta!!!! Que vagi moooooolt bé la fira!!! Ja ens explicaras eh!!! ;)))

    ResponElimina
  11. T'ha quedat un conjunt molt i molt bonic! La tela dels mussols m'encanta i el llibre de Curiosities...és una passada. Que vagi molt b la fira!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  12. Quina xulada de conjunt!!!!! t'ha quedat molt bonic i original, molt bona feina. Que vagi molt be la fira. Una abraçada

    ResponElimina
  13. Quina cucada de cojunt. M'ECANTA. de fet aquesta roba de mussol la trobo una xulada!!!. Vagi molt béla fira!! Una abraçada

    ResponElimina
  14. Molt ben aconjuntat! La convinació de la roba i l'aplicació és espectacular! M'agrada molt la idea!

    ResponElimina
  15. Que chulo!! Me encanta la camiseta del buho, yo también hice una con el mismo modelo y la verdad es que queda preciosa.
    http://monpolaris.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  16. Hola Marta! qtal guapa?! fa dies que no "parlem" je,je,je... m'encanta com t'ha quedat l'aplicació del mussol! segur que en Ferran estarà ben content i anirà ben bufó! una abraçada!

    ResponElimina
  17. Passa pel meu blog que hi ha un premi que t'està esperant.

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...