diumenge, 25 de novembre del 2012

Moltes gràcies pel premi!!

Fa uns dies que vull fer aquesta entrada.... per dir que m'han otorgat un premi!!
La Montse de Les mil i una idees, la Judith d'Aigua d'Espígol, la Júlia de El racó de la Júlia i, fa poquetes hores, la Laura de La Cuca Bonica m'han concedit el Liebster Award!!!!!!!!!!



MOLTES GRÀCIES NOIES!!! m'ha fet molta il·lusió!! 

Aquest premi s'otorga entre els blogs que compten amb menys de 200 seguidors, i busquen difondre nous blogs amb gran potencial creatiu, innovador i actuals... 


Seguint el protocol,  he de respondre aquestes cinc preguntes:



1. Què et va portar a crear el blog?
El fet de compartir les creacions que faig amb tanta il·lusió i l'empenta de persones molt especials que em van animar a fer-ho.
2. Quina és la teva font d'inspiració?
Totes vosaltres a través dels vostres blogs! i també les persones per a les que faig cada labor.
3. Quant et dediques a fer el que fas?
No tant com m'agradaria! Ho faig sempre que tinc una estoneta per fer-ho....tot i que no sempre és fácil trobar-la.
4. La teva millor creació?
No sabria dir quina és la meva millor creació. Totes són especials en el moment en què veus la cara de la persona a la que li fas.
5. I per últim, encara que el més important: ja ets seguidor/a del meu blog? (si la resposta és no: a que esperes?!)
I tant!! I des de fa ja temps! Com per no fer-ho, amb la de coses que aprenc amb vosaltres a diari!!


I per últim, els 5 blogs als que passo el premi són (tot i que cinc se'm queda curt!):

http://ohlalamavieenrose.wordpress.com/
http://eldidaletdenpatch.blogspot.com.es/
http://www.myworldofwool.com/
http://lacreativitatdelanna.blogspot.com.es/
http://patchworkmontse.blogspot.com.es/

Ara us toca a vosaltres!! Les regles a seguir són:

- Copiar i enganxar el premi al bloc i posar un enllaç al bloc que te l'ha concedit.
- Mencionar els teus 5 blocs preferits amb menys de 200 seguidors i deixar un comentari al seu bloc per fer-los-hi saber que han rebut el reconeixement.
- Esperar que aquests blocs passin el premi a 5 blocs més.



Moltes gràcies de nou per pensar en mi!!!!! 

 Què passeu un bon diumenge!


7 comentaris:

  1. Moltes felicitats per tans premis, que tinguis una bon asetmana, petons.

    ResponElimina
  2. Hola, fas unes coses molt maques!! Ara segueixo el teu bloc!! Felicitats!

    ResponElimina
  3. Hola bonica! Felicitats pel premi i moltes gràcies x premiar-me a mi!! Éste el meu primer premi!!!! Quina ilu!!!! Moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats pels premis, Marta! te´ls mereixes tots SEGUR! I moltes gràcies per haver pensat en mi, GRÀCIES!!! Però t'he de dir que jo no publico els premis que rebo... mira, em fa "cosa"! No sé per què, però és així... Potser un dia canvio d'opinió i llavors els faré publics... no sé!
    Però t'estic immensament agraïda i m'ha fet MOLTÍSSIMA ilu, de veritat. I em fas molt i molt contenta de saber que per tu el meu blog és creatiu i innovador... una fa el que bonament pot!
    Milions de gràcies per tot i continua amb les teves cosetes, que aquestes sí que són totes una cucada i m'encanten!
    Una vegada més: GRÀ-CI-ES, MARTA!!!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats! Te'l mereixes guapa!

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats per aquest premi!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...