dissabte, 17 de novembre del 2012

Un detallet per a l'Abril!

Avui us ensenyo l'encàrrec que em va fer una amiga per a l'Abril, una nena que naixerà d'aquí poquet. Es tracta d'aquest coixí en forma de dau. El requisit era que havia de ser en tons liles, tenint en compte els colors de l'habitació de la nena. I així ha estat! (tot i que a les fotos no s'aprecia gaire...he de millorar això de les fotos!!! de nit, no queden gens bé...).






Ja havia fet aquest tipus de coixí en altres ocasions i sempre ha agradat als pares; esperem que en aquest cas també!!!!! I, tot i que ja t'ho he dit, moooltes gràcies Vicky per confiar en mi :)!!

Aprofitant l'entrada, us ensenyo altres daus que havia fet anteriorment, fa ja molt!

 Aquest va ser el primer :)!! i ja da més de dos anys i mig...com passa el temps! Fins i tot dubtava de si se li havia fet alguna foto! Per sort hem trobat aquesta.

Aquesta roba era tan maca!! en vaig comprar molta, així que vaig poder fer-ne un altre també mooolt especial per al Jaume! Em queda pendent actualitzar aquesta entrada en quant tingui les fotos del coixí del Jaume :)).

 I aquest és el de la Nuria :)! Com veieu, vaig fer la foto abans de planxar... error!! però com que encara no tenia blog, són petits detalls que no tenia en compte a l'hora de fer les fotos...

 I tinc un altre fet però encara no l'hem regalat! A veure si us el puc ensenyar aviat.

Què passeu un bon dissabte!!




12 comentaris:

  1. Quins coixins més originals Marta!!! M'encanten les teles del d'en Teo...una monada!!!!! Una abraçada!!!

    ResponElimina
  2. ei m'has donat una petita o gran idea per fer uns regalets per aquestes festes que s'acosten.

    ResponElimina
  3. Què xulos aquests coixins!
    Molt originals!! Noia quin festó més perfecte.
    Deu ni do!!
    Els trobo un regal molt bonic!

    ResponElimina
  4. Son xulissims, es una idea genial me l apunto. Bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Uns coixins encantadors, per decorar i per jugar.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Que xulos! A banda de decorar, a ells després els hi encanten per jugar!
    M'encanten!

    Un petonet.

    ResponElimina
  7. Què bonics Marta !! Les robes són molt i molt boniques i és una idea original com a regal. Molta sort amb la fira i ja aniràs explicant ... si em quedés més a prop vindria segur !!
    1 petó

    ResponElimina
  8. Ostres, están genials!!!!!.

    Un petonet guapa.

    Olga

    ResponElimina
  9. Marta són xulíssims!! M'agrada molt la combinació que fas amb les teles.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Quins daus més monos!!!!! Una idea molt original!!!!

    ResponElimina
  11. Ei,compi! El del Jan em sona molt...jijiji...quins regalets més macos que ens fas sempre!!! Felicitats pel teu blog!!! Endavant i ànims per la fira!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...