dissabte, 17 de novembre del 2012

Un gran projecte entre mans...FIRA DE NADAL DE CANYELLES!

Com haureu vist, en les darreres entrades del bloc i en el facebook, vaig publicant labors de Nadal (algunes a mitges) sense explicar gaire cosa....doncs avui toca explicar-ho bé!!

Tenim un projecte entre mans per d'aquí pocs dies...un gran projecte! Participarem a la Fira de Nadal de Canyelles (Barcelona) els propers dies 1 i 2 de desembre. 

 I sí, dic participarEM perquè en serem dues!!! Tinc la sort de compartir aquesta experiència amb la Laura de Q-adritos; us animo a que visiteu el seu blog i veieu la quantitat de coses maques que fa amb feltre!

Estem preparant amb fa molta il·lusió aquest projecte però, a la vegada, ens fa respecte....ens queda molta feina per endavant i ara toca treballar moooolt per tenir-ho tot ben preparat :).

Així que, us convidem els dies 1 i 2 de desembre de 9 a 21h a passar per Canyelles!!!! Allà ens trobareu, Q-adritos i Més que tela!

Aprofito l'entrada per donar-vos les gràcies a totes pels vostres comentaris i per les vostres visites...ni m'ho crec però, tot just avui, he arribat a les 10.000 :))!!!!  GRÀCIEEEES!! Em fa il·lusió celebrar-ho, alguna cosa estic ja pensant per quan arribi a les 100 seguidores (tot i que encara queda!).

Fins molt aviat!! què passeu molt bon dissabte!

3 comentaris:

  1. Ostres Marta!!! Se m'havia passat aquesta entrada!!! Quina llàstima que no podré venir a la fira, justament el dia 1 també tenim fira (Defilsicolors), tot el dia. I el dia 2 és l'únic dia que puc anar a Creativa...m'hauria agradat veure't...en fi, ja faràs moltes fotos!!! Oiiii????? Molts ànims per la recta final i moooolta sort!!! Vaig a mirar el blog de la teva companya ;) Un petonàs!!!

    ResponElimina
  2. Molt be Marta !!! Segur que fare-ho una paradeta fantàstica.
    Bon cap de setmana.
    Mª Alba

    ResponElimina
  3. Òndia Marta!! Què bé no?! Quina passada!!
    Quina llàstima que no podré anar... Ooooh!!!
    Però t'envio una pila de petons pq segur q serà un èxit!
    Per cert! SORTEIG JAAA!!
    Enhorabona guapi!!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...