dilluns, 1 de juliol del 2013

Les receptes de la iaia...

Em considero una privilegiada...amb molta sort de tenir una àvia com la que he tingut, i de gaudir tantíssim d'ella i, sobretot, amb ella!

Anys enrere vaig decidir, mentre la veia a la cuina, anar apuntant en una llibreta les seves receptes perquè, com totes les àvies, per a mi ha estat sempre la millor de les cuineres! Així que, sense donar-me ni compte, vaig anar fent un recull d'aquells plats amb els que he crescut...

La setmana passada el meu pare em va demanar la recepta de la coca que la iaia tantíssimes vegades ens havia fet...i, al agafar la llibreta per dir-li, em va fer pensar en la funda que vaig fer (al febrer!) i que encara no us havia ensenyat...



Amb els detalls...


Era el primer cop que utilitzava els tampons...sort que després he anat agafant més pràctica!


Sort d'aquesta llibreta! Hi ha receptes que no es poden perdre!!

A ella li hagués encantat...i a mi més poder-li ensenyar...

Acabeu de passar una bona setmana! I moooltes gràcies pels vostres comentaris :)))!


17 comentaris:

  1. Martaaaaaaaaa!!!! Això sí que és un veritable tresor!!!!!! Jo vaig guardant les receptes de la mama, que en realitat moltes d'elles també eren de la padrina... Ens han ensenyat taaaantes coses, veritat?
    Un post molt tendre i deliciós... gràcies per compartit-lo!

    ResponElimina
  2. Quina funda mes bonica i plena de detalls!!! Una bona manera de guardar unes receptes molt especials, segur que hi han plats boníssims. Felicitats.

    ResponElimina
  3. Aaiixxxx.... Quina enveja... Hauria de trobar estones per poder pendre notes de totes les receptes de la meva iaia, sé que és algo que tinc pendent i m'enpenediré de no haver-ho fet.
    La funda és xulíssima!!! Enhorabona,guapa!!!

    ResponElimina
  4. Una funda molt bonica, amb el boto de muffi i tots el detallets.
    Bona setmana també per tu.

    ResponElimina
  5. què faríem sense les àvies? jejejeje una bona idea la que vas tenir i segona idea genial de fer-li una funda !!! m'encanta ha quedat molt dolça de teles i detalls!!!! jejejej petons

    ResponElimina
  6. Ostres Marta!! Quina passada!! Ja se lo important que és per tu guapa! Només et puc dir que m'has emocionat.
    Petonets

    ResponElimina
  7. Clar que si! les receptes de la iaia són un tresor que s'ha de tenir ben guardat! una funda moníssima!!! aquests cupcakes son tan macos.....

    un petonet!
    maria

    ResponElimina
  8. Quin tresor! Ostres, m'encantaria poder fer-li un cop d'ull!

    ResponElimina
  9. Ai, les iaies, quina sort tenim les que hem pogut disfrutar-les. T'ha quedat una cucada de llibreta!! M'ENCANTA!! segur que li hagués agradat molt. Un petó guapa!

    ResponElimina
  10. Aix...que emotiu Marta...trobo genial que ho hagis fet, es un record preciós. Segur que la teva iaia estaria orgullosissima de tu, petons mil guapa!!!!!

    ResponElimina
  11. Aishhh aquestes àvies cuineres... segur que li hauria encantat veure aquesta llibreta amb les seves receptes, és molt bonica la funda que li has fet !
    És com un petit tresor culinari això
    1 petó

    ResponElimina
  12. Una funda preciosa para guardar esos tesoros de recetas...
    Besitos
    Elena

    ResponElimina
  13. ui aixi de ben segur que surten bones les receptes de l'àvia! jajaja quina passada de funda! Marta, al meu blog hi ha un premi per a tu, estaria encantada que el recollissis

    Petons maca!!1

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...