divendres, 12 de juliol del 2013

Una bossa per portar el ganxet!

Segueixo posant el blog al dia....avui ho faig amb aquesta bossa que em vaig fer per portar cap aquí i cap allà les 'eines' de ganxet que us ensenyava en aquesta entrada.
El vaig acabar també fa uns mesos i he d'admetre que això del ganxet va ser l'excusa per fer una altra bossa....m'encanten!


Aquesta roba la tenia ben guardada, fins a trobar allò que li anés més bé! 
Volia que la bossa fos amnple, perquè les llanes o cotons o trapillos ocupen el seu espai... I també la puc aprofitar per portar les cose de patchwork en cas de necessitar-ho!


Aquí us ensenyo tot el conjunt...falten les primeres llanes que vaig comprar per fer els primers grannies, no hi vaig pensar al fer la foto! 


El que sí tenia a mà són aquests dos cabdells de cotó que tenia ganes de provar...són ben agradables! M'agraden molt els colors clarets quec té aquesta marca. 

           

Ara a veure si m'hi poso i segueixo fent els grannies que vaig començar....vaig ben endarrerida! 

Què passeu un bon divendres!!

Fins aviat

14 comentaris:

  1. Super !!! és molt maca, m'agrada aquesta tela amb els estris de costura, és perfecta pel seus us. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Molt xulo, Marta!!!! I no pot ser més pràctic!
    Moltes felicitats per aquest treball i per tots
    els altres que fas, sempre són una al.legria de veure!
    Muuuak!

    ResponElimina
  3. Ohhhhhh Marta...quin conjunt més xulo...m'encanta!!!!! Ara a omplir la bossa i a ganxetar una mica més!!!!! Jejejej, petonets!!!!

    ResponElimina
  4. Quina monada de bossa!!! m'encanta i així grans són perfectes per portar-hi de tot!!! i les troques i l'estoig mmm delicious!!! petons

    ResponElimina
  5. Genial, ja t'ho he dit al Facebook. M'encanta aquesta bossa, sobretot la roba i ara que he vist bé les fotos, i Amb cremallera la trobo genial. Crec que et serà molt pràctica. ;)

    ResponElimina
  6. Xuliiiiiiisima, una bossa molt guapa.
    Bon cap de setmana !!!

    ResponElimina
  7. preciosa!!! es una monada!! la envidia de toda ganchillera

    ResponElimina
  8. És preciosa!!! La roba m'encanta!!! Ara ja no tens excusa per no fer els grannies, que ho tens tot molt ben endreçadet.

    ResponElimina
  9. Martetaaaaa!! Som-hiiiiii!!!!
    És una bossa preciosa i mooolt dolça!! Com tu eeeh!!!
    Jo també tinc un parell d'aquests de la DMC....no se que fer-ne però són taant gustoses!!
    Aquest estiu serà temps de grannis!! Jijijii
    Muaaa

    ResponElimina
  10. Molt bonica marta! M'encanta la tela! I la forma de la bossa, així amb doble ampla... Molt original i pràctica! Un pto gran gran

    ResponElimina
  11. M'encanta!!! aquesta roba és una passada. Molt xula i divertida! Ara a carregar-la ben carregada!!!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  12. Xulíssima la bossa!!! Amb aquesta tela t'ha quedat genial!!
    Ja veig que estàs ben enganxada el ganxet!!
    Un petó guapi!

    ResponElimina
  13. T'ha quedat perfecte i super pràctica!! Quan més gran, més coses hi pots posar, jeje...! A fer ganxet!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...